محل لوگو

شیوه حل مسائل زندگی


شیوه حل مسائل زندگی

مسائل، جزئی از زندگی همه ما هستند. فرصتی برای هدایت به سمت مسیری است که نه تنها با بروز استعداد و توانایی هامان، ما را رشد می دهد، بلکه به واسطه آگاهی از آنهمه استعداد و توانایی درونی، عزت نفس مان را برای برداشتن گام های بزرگ بعدی، می سازد.

زیرا گاهی راه اطلاع از آنهمه توانایی ها و عزت نفس درونی و بروز آن، از مسیر حل یک مسئله می گذرد. گاهی با مسئله ای مواجه می شوی که برای حلش، مجبور به آموختن مهارت و پیمودن مسیری می شوی که تبدیل به برترین ویژگی و مهم ترین عامل موفقیت ات شده و به زندگی ات معنا و جهت می بخشد.

به گونه ای که اگر به صورت آگاهانه قصد طراحی چنین برنامه ای برای زندگی ات داشتی، حتی با وجود تیمی از افراد زبده نیز از عهد ه اش بر نمی آمدی.

نتیجه حل هر مسئله و نتیجه هر قدمی که برای حل آنها بر می داری، اعتماد به نفس، ایمان و تجاربی است که نسخه ای جدید از تو می سازد. فردی که قادر به حل هر مسئله ای هست.

وقتی به مهم ترین دست آورده های زندگی ام نگاه می کنم، می بینم همه آنها حاصل مسائلی بوده که حل نموده ام یا در مسیر حل یک مسئله، به مسیر آن نعمت هدایت و قدم به قدم پیش رفته ام.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در “محصول شیوه حل مسائل زندگی” مفصلاً بررسی و راه حل هایی کاربردی و عملی برای آن ارائه شده، این مسئله است که شاید همین حالا بزرگترین مسئله شما نیز باشد:

یعنی مدت هاست هدفی مانند “رسیدن به استقلال مالی” تعیین نموده و احساس می کنی همه تمرکز و توان ات را به بهترین نحو، صرف تحقق آن نموده ای. باورهای هماهنگ با آن هدف را نیز ساخته ای.

یعنی به هر شکلی که حساب می کنی، حتی به شیوه قوانین کیهانی، مطمئن تر می شوی که از لحاظ باورهایی که ساخته ای، آن وضعیت دلخواه مالی، باید تا الان وارد زندگی ات شده باشد. اما چرا نیست!؟

این موضوع، مدت ها مهم ترین مسئله زندگی من نیز بود. در واقع مهم ترین تغییر زندگی من از فقر به ثروت، با حل این مسئله رخ داد.

این ماجرا درس بسیار بزرگی برایم داشت و قانون بسیار مهمی در فرایند تغییر باورها تا رسیدن به نتایج ملموس را به من آموخت که تا آن زمان هرگز متوجه آن نشده بودم.

ماجرا شبیه یادگیری حروف الفبا است. فرض نما که خواسته ات نوشتن یا خواندن یک کتاب باشد و ۳۰ حرف از ۳۲ حروف الفبا را بیاموزی. فکر می کنی چقدر قادر به خواندن یا نوشتن خواهی بود؟ قطعاً نه چندان!

زیرا همان دو حرف به نظر بی اهمیت، همه آن حروف مهم را به هم وصل و از آن یک نوشته عالی می سازد.

موضوعی که مانع ورود استقلال مالی به زندگی من شده بود نیز ماجرایی شبیه به همین یکی دو حرف به ظاهر بی تأثیر داشت.

اما به محض اینکه موفق به شناسایی مانع و حل مسئله شدم، گویی نتایج باورهایی که ساخته بودم، پشت آن مانع جمع شده بود و دقیقاً روز بعد به خاطر برداشته شدن آن مانع، نشانه ای آمد و مرا به مسیری هدایت کرد که اولین تجربه ام از استقلال مالی بود. از آن به بعد، اوضاع زندگی مالی من، همیشه از بهترین به سمت عالی تر پیش رفته است.

درک این موضوع و اجرای آن در نتیجه گرفتن از تغییر باورها یا بهتر است بگویم، تکمیل فرایند تغییر باورها، آنقدر حیاتی است که بخش مهمی از محصول “شیوه حل مسائل زندگی”، به این موضوع اختصاص داده شده و با بیان جزئیات ماجرای این موضوع، قدم به قدم، راهکارهای عملی برای حل این مسئله، توضیح داده شده است.

 


مبلغ واقعی 2,624,000 تومان    75% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 656,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 321

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما